مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1395 ساعت 10:402017-03-09حوادث

تازه عروس را در جاده کرج دزدیدند


راننده یک اتومبیل سواری شخصی در تهران زن و شوهر جوانی را سوار اتومبیل خود کرد تا به کرج برساند ولی بین راه از جاده اصلی منحرف شد و با کمک دیگر سرنشینان اتومبیل، شوهر را پیاده کرد اما زن را همراه خود برد و اکنون یک ماه است که از این زن 17 ساله روستایی خبری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردم سالاری، راننده به اتفاق همدستان، زن و شوهر جوان را که به تازگی عروسی کرده بودند و از روستایی در قزوین به مقصد زیارت به مشهد می رفتند در تهران سوار اتومبیل شخصی کرد؛ او که دو تن از دوستانش نیز در اتومبیلش بودند بین راه کرج پس از آنکه اتومبیل را به جاده فرعی هدایت کرد در گوشه ای متوقف شد و به کمک دوستانش دست و پای مرد را بست و بعد از آنکه کتک مفصلی به او زد، مرد را در جاده فرعی رها کرد و عروس را با خود برد.

شوهر این زن با مراجعه به مأموران انتظامی ماجرا را تعریف کرد، مأموران بر اساس شکایت این مرد موفق شدند جوانی را که شاهرخ نام دارد شناسایی و دستگیر کنند، شوهر زن نزد مأموران انتظامی هویت شاهرخ را تایید کرد و گفت: این مرد جزو کسانی است که همسرش را ربوده اند.

شاهرخ به بازپرسی دادسرا اعزام شد و با اعتراف به اینکه در جریان ربودن زن جوان دست داشته همدستان خود را معرفی کرد، بازپرس دادسرا دستور داد با مشخصات به دست آمده، مأموران ربایندگان زن 17 ساله را دستگیر کنند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه عروس را در جاده کرج دزدیدند

تازه عروس را در جاده کرج دزدیدند