مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 09:502017-03-11پزشكي

بیمارستان های دوستدار مادر چه نوع بیمارستان هایی هستند؟


مدیرکل دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت برنامه بیمارستان های دوستدار مادر را برای افزایش کیفیت مراقبت ها و رعایت حقوق مادر و نوزاد تشریح کرد.

- دکتر محمد اسماعیل مطلق در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات بیمارستان های دوستدار مادر به منظور افزایش کیفیت مراقبت ها و رعایت حقوق مادر و نوزاد گفت: ارائه مراقبت های معمول دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت و شواهد علمی موجود در کتب معتبر و ایجاد دسترسی به خدمات تخصصی مامایی برای مادران در هنگام زایمان، ارتباط با سطوح بالاتر و پایین تر بیمارستانی و سطوح خارج بیمارستانی اقدامات لازم انجام می شود.

همچنین امکان ارائه خدمات مراقبتی و پاراکلینیکی در فوریت های مامایی و زایمان مانند تزریق خون، آزمایش های تخصصی و حضور متخصص کودکان در زایمان های پر خطر در این بیمارستان ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این بیمارستان ها تلاش شده است تا به کارکنان در مورد روش های زایمان بی درد دارویی و کاهش درد غیر دارویی و به مادران و همراهان با تاکید بر افزایش آگاهی و استفاده از تکنیک های تنفس، تن آرامی، تمرینات اسکلتی و عضلانی، آموزش های آمادگی برای زایمان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های دوستدار مادر چه نوع بیمارستان هایی هستند؟

بیمارستان های دوستدار مادر چه نوع بیمارستان هایی هستند؟