مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 09:502017-03-11فرهنگي

عروسکهای محبوب ناجی کودکان در چهارشنبه سوری


در آستانه "چهارشنبه سوری" عروسک های محبوب نسل های مختلف بر بیلبوردهای شهر قرار گرفته اند تا با شعارهایی متفاوت مردم را به یک چهارشنبه سوری بی خطر دعوت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، در آستانه "چهارشنبه سوری" تعدادی از عروسک های محبوب نسل های مختلف از فیلم ها و سریال هایی چون شهر موش ها ، زی زی گولو ، کلاه قرمزی و پسرخاله ، خانه مادربزرگه و جناب خان بر بیلبوردهای شهری قرار گرفته اند تا با شعارهایی متفاوت مردم را به یک چهارشنبه سوری همراه با جشن و شادی و بدون خطر دعوت کنند.

مرضیه برومند کارگردان و مدیر خانه عروسک که با همکاری جمعی از هنرمندان عروسکی و شهرداری تهران،این کار را در طول یک هفته مدیریت کرده است گفت: بیلبوردها با همکاری خانه عروسک و سازمان زیباسازی تدارک دیده شده است و همه صاحبان معنوی و غیرمعنوی عروسک ها و همچنین صداپیشگان آن ها، بدون دریافت هیچ مبلغی پذیرفته اند در این حرکت جمعی شرکت کنند.

وی افزود: حادثه پلاسکو بهانه ای شد و ابتدا آقای پرستویی در فضای مجازی کمپینی راه انداختند و ما نیز سعی کردیم با عروسک های محبوب مردم از چهارشنبه سوری پرخطر جلوگیری کنیم.

برومند تصریح کرد: در گذشته مردم با روشن کردن یک آتش کوچک و جشن های محلی و اجرای مراسم های دیگر همچون "قاشق زنی" و "فال گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسکهای محبوب ناجی کودکان در چهارشنبه سوری

عروسکهای محبوب ناجی کودکان در چهارشنبه سوری