مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1395 ساعت 11:502017-03-12بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی شوکه شده است


در حالی که دادگاه قانون اساسی سئول با تصمیم قاطعانه استیضاح رییس جمهور این کشور را تایید کرد، رییس جمهور مخلوع این کشور تاکنون واکنشی به این مساله نشان نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ورلد بولتن، در میان اعتراضات گسترده خیابانی علیه این مقام دولت کره جنوبی پارک گئون های که اکنون رییس جمهور مخلوع این کشور محسوب می شود هنوز سکوت خود را نشکسته است.

پارک به دلیل سوءاستفاده دوست صمیمی اش از شرایط وی و نفوذ در امور دولتی از سمت خود برکنار شد اما همچنان انتظار می رود که به دلیل رشوه خواری و اتهامات متعدد دیگری با روند قضایی روبرو باشد.

این رسوایی بزرگ تاکنون پای 30 مظنون را به میان کشیده است که در میان آنها می توان به مدیر شرکت سامسونگ اشاره کرد.

با این حال پارک گئون های به عنوان اولین رییس جمهور منتخبی که در کره جنوبی از سمت خود برکنار می شود هنوز درباره شرایطش بیانیه ای صادر نکرده است.

در این میان یکی از معاونان او در مصاحبه ای گفته است: پارک اکنون در شوک به سر می برد و به نظر می رسد که برای درک اتفاقاتی که برایش رخ داده است نیاز به زمان دارد.

پارک همچنان در محل اقامت خود در سئول به سر می برد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی او به صورت فیزیکی نیز دفتر ریاست جمهوری را ترک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی شوکه شده است

رییس جمهور کره جنوبی شوکه شده است