مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 10:102017-03-13ورزشي

چگونه عنوان همیشگی فوتبال ایران به عربستان رسید؟


از بد سرویس دادن به مردم در ورزشگاه ها که منتج از دولتی بودن این مجموعه ها بوده بگیرید، تا برسید به حمل و نقل و برخورد بد و عدم مقابله با بی فرهنگی هایی که بعضا از شعار دادن شروع می شود و به جاهای باریک می رسد.

- آیا باشگاهی به بزرگی پرسپولیس می شناسید که چنین وضعیتی داشته باشد؟ مثلا ممکن است بارسلونا یا رئال مادرید و یا منچستر و بایرن مونیخ 9 سال جام نیاورند؟ با استقلال چه کرده ایم؟ این تیم که هم قهرمان لیگ برتر بود و هم به چهار تیم برتر آسیا رسیده بود را دستخوش تصمیم های غلط مدیریتی کردیم و حالا آنها هم چهار سال است که جام ندارند و به درد پرسپولیسی دچار شدند که با روش آزمون و خطا و طرح زود و فرد برایش مدیر انتخاب می شد تا جاییکه در دوره ای هر کس زودتر از خواب بیدار می شد مدیر این تیم بود، از پروین بگیرید تا برسید به منتقمی و نژاد فلاح و سیاسی و رحیمی و .

اشتباهاتی که به سرخابی ها لطمه زدآیا چنین تیم هایی با این روش های مدیریتی و با آزمون و خطا می توانند شوق را در مردم بیدار نگه دارند و آنها را بالا و بالاتر ببرند؟ پاسخ مثل روز روشن است، این تیم ها نه اقتدار قبلی را با اشتباه های مدیریتی خود دارند و نه این مردم همان مردمی هستند که حاضر باشند با هر وسیله ای و با هر برخوردی خود را به ورزشگاه ها برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه عنوان همیشگی فوتبال ایران به عربستان رسید؟

چگونه عنوان همیشگی فوتبال ایران به عربستان رسید؟