مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 11:402017-03-13سياسي

دولت اقدام ارزنده گازرسانی به استان سیستان وبلوچستان را به طور کامل اجرایی کند


یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، افتتاح خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان را اقدام ارزنده و قابل تقدیر دولت دانست و در عین حال تاکید کرد که استفاده از منابع ملی بخصوص گاز حق مسلم مردم است و دولت باید هر چه سریعتر نسبت به گازرسانی به کل مناطق .

- یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، افتتاح خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان را اقدام ارزنده و قابل تقدیر دولت دانست و در عین حال تاکید کرد که استفاده از منابع ملی بخصوص گاز حق مسلم مردم است و دولت باید هر چه سریعتر نسبت به گازرسانی به کل مناطق استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

علی کرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاخ خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان گفت: روشن شدن مشعل گاز در شهر زاهدان و مرکز استان را به فال نیک می گیریم.

پروژه ای که چندین سال کلنگ آن زده شده بود و امروز در گام اول مشعل گاز در شهر زاهدان روشن شد، این یعنی خط گاز به زاهدان رسید.

وی افزود: درست است که این کار اقدامی مثبت و ارزنده محسوب می شود ولی زمانی می توان آن را گامی عملی دانست که عملا مردم در کوچه و خیابان و مراکز دولتی و دانشگاهی و کل استان از نعمت گاز بهره ببرند.

نماینده خاش با تاکید بر اینکه گاز نعمت و سرمایه ملی است که باید تمامی آحاد مردم از آن بهره ببرند، گفت: انتقاد بخشی از مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اقدام ارزنده گازرسانی به استان سیستان وبلوچستان را به طور کامل اجرایی کند

دولت اقدام ارزنده گازرسانی به استان سیستان وبلوچستان را به طور کامل اجرایی کند