مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1395 ساعت 22:262017-03-13بين الملل

ترامپ جایزه بین المللی باروت خیس را دریافت کرد


پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس لحظاتی پیش به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مراسم شامگاه امروز به رسم هر ساله در شلمچه و با حضور پرشور کاروان های راهیان نور برگزار شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده به دلیل علنی کردن بحران های متعدد آمریکا از لحاظ اقتصادی و سیاسی، اعلام شکایت از دولت باراک اوباما به دلیل شنود مکالمات و رسواگری ها در مورد وضعیت فقر و مشکلات مردم آمریکا و همچنین نشان داده چهره واقعی از استکبار جهانی، یکی از سه نامزدهای دریافت پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس به عنوان مستحق دریافت این جایزه بین المللی معرفی شد.

علاوه بر ترامپ رییس جمهور آمریکا، عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی و هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیگر کاندیدای این جشنواره بودند.

جایزه باروت خیس با شعار عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد به صورت سالانه به مخالفان جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را ضد ایران اسلامی برملا و حقیقت تزویر استکبار را نمایان می کنند، اهدا می شود.

عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی ایران را بزرگترین حامی تروریست خواند در حالی که این کشور بزرگترین حامی گروه های تکفیری و تروریستی در جهان محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ جایزه بین المللی باروت خیس را دریافت کرد

ترامپ جایزه بین المللی باروت خیس را دریافت کرد