مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 14:012017-03-14سياسي

نامگذاری خیابانی به نام هاشمی به جلسه بعدی موکول شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اظهارنظرهای مختلف در خصوص نامگذاری خیابانی به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قطعی شدن نامگذاری معبری به نام وی را به آینده موکل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، صبح امروز در سیصدوسی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران برخی از اعضای شورا نسبت به نامگذاری خیابان سرو غربی و شرقی سعادت آباد تهران به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.

غلامرضا انصاری - عضو فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران رضایت خانواده آیت الله رفسنجانی در خصوص نامگذاری خیابان سرو به نام وی را تکذیب کرد.

وی گفت: تماس هایی با اعضای خانواده وی داشتیم و آنها اعلام کردند که در این خصوص نظری از آنها گرفته نشده است.

انصاری پیشنهاد داد که موضوع تغییر نام خیابان سرو به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی مسکوت بماند و شورای شهر برای نامگذاری معابر دیگری از جمله بزرگراه رسالت و یا بلوار کشاورز به نام هاشمی رفسنجانی اقدام کند.

معصومه آباد - عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در سخنانی به انتقاد از عدم اطلاع خانواده مرحوم هاشمی پرداخت و گفت: من به دلیل اینکه مرحوم آیت الله هاشمی در 8 سال دفاع مقدس و در دوران انقلاب خدمات زیادی به مردم و انقلاب داشتند وظیفه خود می دانستم و خواهش کردم که موضوع نامگذاری یکی از معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری خیابانی به نام هاشمی به جلسه بعدی موکول شد

نامگذاری خیابانی به نام هاشمی به جلسه بعدی موکول شد