مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1395 ساعت 16:162017-03-14سياسي

اشرفی اصفهانی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان شد


حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب "، جلسه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان امروز (سه شنبه) در دفتر حزب مستقلین و اعتدال گرایان ایران با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که هر 5 کاندیدای معرفی شده جبهه مستقلیبن و اعتدال گرایان همچون حشمتیان، مطهری، روحانی، محمد شریعتمداری و حجت الاسلام اشرفی اصفهانی تا پایان ثبت نام به پیشنهاد و آرای جبهه احترام بگذارند.

اعضای جبهه مستقلین و اعتدال گرایان مصوب کردند که کاندیدای قطعی و نهایی این جبهه از بین این 5 نفر پس از تأیید صلاحیت ها به مردم معرفی شوند و از همه احزاب و تشکل های معتدل و مستقل و نمایندگان ادوار مختلف مجلس و نخبگان برای پیوستن و همراهی با این جبهه دعوت به عمل آید.

دیدار کاندیدای پیشنهادی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با مراجع عظام و بزرگان نظام و استفاده ازنظرات آن برای پیشبرد اهداف جبهه یکی دیگر از مصوبات نشست امروز جبهه مستقلین و اعتدال گرایان بود.

در این جلسه با اکثریت آرا اعضای کمیته ها ابقا و حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی با حفظ سمت مسئولیت کمیته امور روحانیون به عنوان سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرفی اصفهانی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان شد

اشرفی اصفهانی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان شد