مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 08:552017-03-15فناوري

حجم خوری اینترنت نداریم!


پس از بررسی های صورت گرفته در کمیته ای که به منظور بررسی حجم اینترنت همراه تشکیل شده بود، به نظر می رسد همان طور که پیش از این هم اعلام شده بود، آنچه باعث پایان زودهنگام حجم بسته های اینترنت می شود، استفاده مشترکان از فایل های ویدئویی است که حجم بالایی دارند و نه کم فروشی اپراتورهای همراه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مدتی که از روی کار آمدن نسل سوم و چهارم ارتباطی می گذرد، تعداد کاربران اینترنت موبایل به یک باره گسترش قابل توجهی پیدا کرده و ضریب نفوذ دسترسی از این شیوه به مراتب بیشتر از قبل شده است.

در این بین پایان زودهنگام حجم بسته های اینترنت در موارد متعدد گلایه برخی از کاربران اینترنت کشور را به دنبال داشته است، البته در این زمینه از سوی مسوولان تاکیدهای مختلفی مبنی بر لزوم کسب آگاهی مشترکان از نحوه مصرف اینترنت صورت می گیرد.

با توجه به سهولت دسترسی، استقبال مردم از اینترنت همراه نسبت به سایر شیوه ها بیشتر بوده است اما این شیوه دسترسی در موارد متعدد موجب شده مشترکان هر سه اپرتور موبایل (همراه اول، ایرانسل و رایتل) در مواردی از پایان زودهنگام بسته های اینترنت خود گلایه کنند.

بر همین اساس رقابت در بازار اپراتورهای موبایل شدید شده و هر یک از اپراتورها تلاش های متعدد به کار گرفتند تا با ارائه بسته های مختلف تشویقی در جذب حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم خوری اینترنت نداریم!

حجم خوری اینترنت نداریم!