مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 ساعت 10:202017-03-15بين الملل

انجام تحقیقات رسمی از فیون به اتهام سوءاستفاده از بودجه دولتی


دفتر دادستان فرانسه نامزد حزب محافظه کار "جمهوری خواه" در انتخابات ریاست جمهوری را به خاطر اتهام سوءاستفاده از بودجه دولتی تحت تحقیقات رسمی قرار داد.

- دفتر دادستان فرانسه نامزد حزب محافظه کار "جمهوری خواه" در انتخابات ریاست جمهوری را به خاطر اتهام سوءاستفاده از بودجه دولتی تحت تحقیقات رسمی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونن لوی، وکیل فرانسوا فیون، نامزد حزب محافظه کار "جمهوری خواه فرانسه" به خبرنگاران گفت: فیون صبح روز سه شنبه متهم شد.

تاریخ جلسه جلو افتاده بود به همین خاطر این جلسه در فضایی آرام برگزار شد.

فیون اواخر ژانویه سال جاری میلادی در جریان یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود: تنها چیزی که می تواند مانع من از نامزد شدن در رقابت ها شود این است که شرافتم زیر سوال برود و متهم شوم.

براساس قانون فرانسه اتهامات اولیه مستلزم این است که دادرس های تحقیقاتی دلیل محکمی برای اینکه گمان کند اقدام اشتباهی صورت گرفته داشته باشد با این حال این تحقیقات ادامه خواهد داشت تا اینکه دادرس ها تصمیم بگیرند که آیا این پرونده را به دادگاه ارائه کنند یا خیر.

فیون که نخست وزیر سابق فرانسه نیز محسوب می شود به استخدام همسر و دو فرزندش در مشاغل دولتی که هرگز اجرا نشده متهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تحقیقات رسمی از فیون به اتهام سوءاستفاده از بودجه دولتی

انجام تحقیقات رسمی از فیون به اتهام سوءاستفاده از بودجه دولتی