مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1395 ساعت 04:352017-03-17اجتماعي

هشدار نسبت به ماهی های قرمز ناسالم


یک فعال محیط زیست ضمن بررسی ابعاد اقتصادی، تاریخی و بهداشتی ماهی های قرمز، گفت: قبل از خرید ماهی قرمز از سلامت آنها مطمئن شوید.

- حسین عبیری گلپایگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چند سالی است پیش از آغاز سال نو، موضوع ماهی سفره هفت سین به یکی از بحث انگیزترین موضوعات زیست محیطی در میان فعالان محیط زیست تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در میان فعالان محیط زیست و انجمن های دوستدار حقوق حیوانات دو نوع بحث در زمینه ماهی های قرمز مطرح است، گفت: جمعی از آنان اعتقاد جدی دارند که جای ماهی قرمز سر سفره هفت سین نیست تعداد زیادی از این موجود کوچک در اسارت تولد می یابند و در طول زندگی در تنگ اسیر هستند و مرگ بسیاری از آنها نیز غم انگیز است.

این فعال محیط زیست افزود: جمعی دیگر از فعالان اعتقاد دارند که نگهداری ماهی قرمز و بعضی از حیوانات خانگی در منازل می تواند باعث دوستی و الفت میان کودکان و حیوانات شود و ما فعالان محیط زیست می توانیم از این طریق یعنی حضور ماهی قرمز در میان خانواده ها اعم از کودکان و بزرگسالان بیاموزیم که چگونه دوستدار حقوق حیوانات باشند.

عبیری گلپایگانی با بیان اینکه برخی فعالان محیط زیست مخالف حضور تنگ ماهی در سفره هفت سین به بحث تاریخی این موضوع اشاره می کنند، گفت: این فعالان اعتقاد دارند تا صد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به ماهی های قرمز ناسالم

هشدار نسبت به ماهی های قرمز ناسالم