مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1395 ساعت 09:262017-03-17سياسي

مهمترین اتفاقات فرهنگی سال 95


سال 1395 هم با تمام خوبی ها و بدی ها، خوشی ها و ناخوشِ های خود نفس های آخر خود را می کشد اما امسال هم در حوزه فرهنگی، کشور شاهد سال پرفراز و نشینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، سال 1395 با تمام فراز و فرودهای خود به روزهای پایانی نزدیک شده و نفس های آخر خود را می زند و واپسین روزهای عمرش را سپری می کند.

در این سال مردم کشور به جهت وقوع رویدادهایی خوشایند روزهای بسیاری را با شادمانی و برخی از روزها را نیز با اندوهی وصف ناپذیر سپری کردند.

سینما به همه یاد داده که زندگی یعنی لحظات توامان شادی و غم .

درگذشت هنرمندان یکی از اولین اتفاقاتی بود که در سال 95 بیش از هر اتفاق دیگری خودنمایی کرد و مردم با از دست دادن هنرمندان بسیاری از این مرز و بوم روزهای سخت و تلخی را با خود دیددند.

در این گزارش برخی از مهمترین رویدادهای تلخ و شیرین داخلی در حوزه فرهنگی سال 95 را که به اختصار به آنها اشاره شده است می خوانید: 14 تیرماه خبر رسید عباس کیارستمی که برای ادامه درمان بیماری خود به فرانسه سفر کرده بود، در سن 76 سالگی درگذشت.

این کارگردان سرشناس سینمای ایران که از اسفند سال 94 تا اوایل اردیبهشت 95 به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شده بود، بنا به تصمیم خودش 8 تیرماه برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت و سرانجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اتفاقات فرهنگی سال 95

مهمترین اتفاقات فرهنگی سال 95