مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1395 ساعت 11:352017-03-18سياسي

نامه محمود صادقی به سرلشگر جعفری


محمود صادقی در پی برخی حوادث اخیر از جمله بازداشت گروهی از مدیران کانال های تلگرامی به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامه نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از این نامه آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی سردار سرلشگر مهندس محمدعلی جعفری فرمانده معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سلام و ادای احترام به جنابعالی و همه پاسداران سرافراز میهن که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت و ایثارگری های خود در عرصه های مختلف از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شایستگی پاسداری کرده و در شرایط کنونی، که ناامنی و آشوب در منطقه فراگیر شده، باهدایت فرماندهی معظم کل قوا امنیت و آرامشی مثال زدنی برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده اند.

یکی از ویژگی های بارز نهاد مقدسی که شما عهده دار فرماندهی آن هستید، مردمی بودن آن است.

بااین ویژگی بود که در دوران دفاع مقدس بذر بسیج مستضعفان در دل این نهاد رویید و به نهالی ماندگار و ریشه دار در اعماق جامعه مبدل شد.

بی شک بقا و اقتدار این نهاد مقدس بیش از هرچیز وابسته به حفظ و تقویت وجه مردمی آن است و باتوجه به این واقعیت که در متن جامعه ی ما سلایق و گرایش های متنوعی وجود دارد، باید از ورود آن به اختلافات سیاسی و گروهی اکیدا پرهیز نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محمود صادقی به سرلشگر جعفری

نامه محمود صادقی به سرلشگر جعفری