مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اسفند 1395 ساعت 19:112017-03-20سياسي

وزیر ارتباطات: ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری جایگاه ارزشمند خدمت در جامعه گفت: ارزش تلاش برای آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع باید با نگاه ویژه در جامعه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، محمود واعظی روز دوشنبه در آیین تحویل سال نو خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد در موسسه خیریه فاطمه الزهرا تفت با تبریک سال نو افزود: بزرگترین افتخار ما خدمت به جامعه و مردم است و امروز خرسندم همزمان با بهار طبیعت در کنار خانواده بزرگ بهزیستی یزد آغاز سال نو را جشن می گیریم.

وی ادامه داد: آغاز سال نو در کنار مددجویان بهزیستی و مسئولان پرتلاش استان یزد نعمت والایی است و این نوع دوستی و شراکت در مهربانی الگوی بسیار ارزشمندی بشمار می رود.

وی اضافه کرد: با درود بر تمامی پیشگامان امور خیر، از خیرین خوش نام استان یزد به خصوص موسسان مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) به سهم خود قدردانی می کنم.

عضو کابینه دولت یازدهم ، خدمت در عرصه های مختلف بهزیستی را با اجری ماندگار توصیف کرد و گفت: اقدام و تلاش برای فراهم ساختن زندگی بهتر برای مردم به ویژه مددجویان در پیشگاه خداوند ارزشمند و همواره موجب خیر و برکت است.

واعظی افزود: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم آنچه مورد توجه خداوند است را برای خدمت به مردم عزیر به ویژه این قشر فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود

وزیر ارتباطات: ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود