مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 11:402017-03-23بين الملل

سرمایه گذار و میلیاردر معروف انگلیسی: ترامپ کینه جو و خطرناک است


این کارآفرین و سرمایه دار انگلیسی از موضع رییس جمهوری آمریکا در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر جهان که علم ثابت کرده است نیز انتقاد کرد و گفت: - سرمایه گذار و میلیاردر معروف انگلیسی: ترامپ کینه جو و خطرناک است " این کارآفرین و سرمایه دار انگلیسی از موضع رییس جمهوری آمریکا در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر جهان که علم ثابت کرده است نیز انتقاد کرد و گفت: من از چین برای کمک به محیط زیست سپاسگزارم.

ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایه گذار انگلیسی در همایشی در مالزی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را فردی کینه جو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این میلیاردر انگلیسی که روز چهارشنبه در نشست انجمن تحول جهانی 2017 در کوالالامپور پایتخت مالزی سخن می گفت به صراحت مواضع خود را در مورد ترامپ مطرح کرد و گفت: من شخصا می دانم دونالد ترامپ یک فرد بسیار کینه جو است.

به نوشته روز پنجشنبه تارنمای روزنامه نیو استریت تایمز ، برانسون گفت: من فکر می کنم این یک فرد غمگین و خطرناک است و باعث تأسف است که او در حال حاضر در یک چنین موقعیت قدرتمند و مهمی است.

این کارآفرین و سرمایه دار انگلیسی از موضع رییس جمهوری آمریکا در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر جهان که علم ثابت کرده است نیز انتقاد کرد و گفت: من از چین برای کمک به محیط زیست سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار و میلیاردر معروف انگلیسی: ترامپ کینه جو و خطرناک است

سرمایه گذار و میلیاردر معروف انگلیسی: ترامپ کینه جو و خطرناک است