مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 فروردین 1396 ساعت 09:212017-03-28سياسي

دلایل خیانت زوج های عاشق پیشه به یکدیگر


برخی از همسران در روابط زناشویی با همسر خود ممکن است تمایل به این روابط را از دست بدهند یا کم تر به این موضوع اهمیت بدهند که این امر ممکن است باعث فشارهای روانی و جسمانی به همسر و منجر به کج روی او شود.

- یکی از ویژگی های ازدواج، تعهد و پایبندی هر یک از همسران نسبت به یکدیگر و حقوق متقابل است، به گونه ای که این تعهد شالودهٔ زندگی مشترک است؛ در غیر این صورت اعتماد متقابل بین همسران یا اعضا خانواده کم تر و کم تر خواهد شد.

در سبب شناسی خیانت، دلایل متعددی را می توان برشمرد.

تفاوت های شخصیتی بین افراد مختلف و تفاوت های فرهنگی جوامع گوناگون و حتی وضعیت های مختلف باعث می شود این دلایل و عوامل متفاوت باشند.

باید بدانیم این فقط مردها نیستند که خیانت می کنند، بلکه خانم ها نیز این کار را انجام می دهند؛ بنابراین بهتر است به جای اینکه این مشکل را به جنگ جنسیت تبدیل کنیم، به دنبال علت خیانت ها بگردیم.

در این زمینه، ویلیام گلاسر، روان شناس نامی، بیان می دارد: زوج ها زندگی مشترکشان را با عشق شروع می کنند، اما می بینند صمیمیت اولیه به تدریج رنگ می بازد.

با گذشت زمان زندگی برخی از همسران به جدایی کشیده می شود، اما اکثریت به زندگی مشترکشان با آهنگی یکنواخت و ملال آور ادامه می دهند و برای تحمل این زندگی به مشروبات الکلی، پرخوری، استفاده از مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل خیانت زوج های عاشق پیشه به یکدیگر

دلایل خیانت زوج های عاشق پیشه به یکدیگر