مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 فروردین 1396 ساعت 11:012017-04-01پزشكي

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد آماده باش 156 پایگاه اورژانس پایتخت برای روز طبیعت


سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه 156 پایگاه اورژانس ویژه روز طبیعت در پایتخت به حالت آماده باش است، گفت: تعطیلات پایانی نوروز به صورت کامل توسط اورژانس پوشش داده می شود.

- پیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان " با بیان اینکه تعطیلات پایانی نوروزی به طور کامل توسط اورژانس پوشش داده می شود، گفت: رعایت نکات ایمنی ویژه روزهای پایانی تعطیلات توسط مردم و مسافران اهمت ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه اورژانس کشور برای تعطیلات پایانی نوروز تمهیدات ویژه ای اندیشیده است، گفت: در پایتخت 135 پایگاه درون شهری و 21 پایگاه جاده ای در حالت آماده باش هستند.

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد: مرکز ارتباطات اورژانس و سامانه 115 برای دریافت تماس های مردمی نیز در آمادگی کامل قرار داشته و پایگاه اورژانس هوایی با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر مربع نیز برای انجام ماموریت در حالت آماده باش است.

کولیوند افزود: 110 دستگاه آمبولانس و 25 موتور آمبولانس برای بوستان ها و اماکن تفریحی در نظر گرفته شده که خدمات لازم در این زمینه به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به آمادگی ایستگاه های سلامت در محورهای ورودی و خروجی شهر تهران، گفت: با هماهنگی ستاد هدایت بیماران دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شهر تهران اقدامات لازم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد آماده باش 156 پایگاه اورژانس پایتخت برای روز طبیعت

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد آماده باش 156 پایگاه اورژانس پایتخت برای روز طبیعت