مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 فروردین 1396 ساعت 07:162017-04-03سياسي

فعالیت غیرقانونی مقام ارشد دولت در ستاد انتخاباتی روحانی


معاون اجرایی رییس جمهور با وجود فعالیت در ریاست ستاد انتخاباتی وی، از سمت رسمی خود استعفا نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، معاون اجرایی رییس جمهور با وجود فعالیت در ریاست ستاد انتخاباتی وی، از سمت رسمی خود استعفا نداده است.

در حالی که فعالیت انتخاباتی مقامات دولتی غیرقانونی است، محمد شریعتمداری طی چند ماه گذشته به عنوان رییس ستاد انتخاباتی روحانی مشغول فعالیت بوده و همزمان در مدیریت دولتی نیز حضور داشته و در برخی سفرهای تبلیغاتی اخیر به استان ها نیز حضور داشته است.

در همین زمینه روزنامه شرق، در آخرین شماره سال 95 خود در مطلبی با عنوان محمد شریعتمداری پیک انتخاباتی روحانی نوشت: محمد شریعتمداری هم رزومه اجرایی- سیاسی پر عنوانی دارد و هم شمار سمت هایش در دولت یازدهم بسیار است و به واسطه آنها هم بهانه برای نوشتن درباره اش کم نیست.

اما بهانه امروز ما برای نوشتن درباره او، وظیفه جدیدی است که از سوی رییس جمهور به او محول شده است؛ او این روزها در قالب وکیل مدافع رییس جمهور در نشست های انتخاباتی احزاب حاضر می شود و نقدهایشان را می شنود، تحمل می کند و اگر بتواند به آنها پاسخ می د هد؛ یا بسته به شرایط دولت، برای حل کاستی های مطرح شده از جانب دولت وعده می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرقانونی مقام ارشد دولت در ستاد انتخاباتی روحانی

فعالیت غیرقانونی مقام ارشد دولت در ستاد انتخاباتی روحانی