مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 فروردین 1396 ساعت 11:102017-04-03اجتماعي

چگونه جدا خواباندن کودکان را آغاز کنیم؟


جداکردن اتاق کودک در شب های اول بسیار سخت خواهد بود و می توان از سیستم محرومیت استفاده کرد.

- یک روان شناس در خراسان جنوبی گفت: جداکردن اتاق کودک در شب های اول بسیار سخت خواهد بود و می توان از سیستم محرومیت استفاده کرد.

پوران عباسپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص جداکردن اتاق کودک اظهارکرد: شکی نیست که این کار در شب های اول بسیار سخت خواهد بود و کودک هر کاری که لازم باشد انجام می دهد تا خودش را به کنار شما برساند و باز هم در تخت شما بخوابد.

وی افزود: شاید کودک پشت در اتاق والدین بخوابد تا نشان دهد نمی خواهد از آنها جدا شود که در این حالت می توان از سیستم محرومیت استفاده کرد.

این روانشناس ادامه داد: در این مواقع باید او گفته شود اجازه ندارد بازی مورد علاقه اش را انجام دهد که به این ترتیب او می فهمد که شما در این کار جدی هستید و باید تسلیم شود.

عباسپور یادآور شد: کودک را روی تختش خوابانده و در آغوش بگیرید، ببوسید، به او بگویید وقت خواب است و بعد نزدیک تخت روی زمین قرار بگیرید ولی به هیچ وجه با او به تختخواب نروید یا لب آن ننشینید.

وی تاکید کرد: صورت خود را به سمت کودک نگیرید زیرا اگر به چشم های شما نگاه کند، صحبت را آغاز خواهد کرد، به او یادآور شوید که زمان خواب است بنابراین باید چشم هایش را ببندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه جدا خواباندن کودکان را آغاز کنیم؟

چگونه جدا خواباندن کودکان را آغاز کنیم؟