مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 فروردین 1396 ساعت 15:052017-04-03سياسي

وعده فیون برای تحقیقات علیه اولاند


فرانسوا فیون، کاندیدای ریاست جمهوری محافظه کاران فرانسه در مصاحبه ای امروز (دوشنبه) دولت فرانسوا اولاند را متهم به مداخله در نظام قضایی این کشور و رقابت های مربوط به ریاست جمهوری کرده و گفت در صورت پیروزی در این انتخابات دستور به تحقیقات پارلمانی در این باره می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسوا فیون 63 ساله نخست وزیر سابق فرانسه که خودش هدف تحقیقاتی در ارتباط با رسوایی به کار گیری نزدیکانش در مشاغل غیرواقعی و دریافت هدایای انتخاباتی غیرقانونی قرار گرفته گفت: اگر کوچکترین تردیدی درباره گناهکار نبودن خود داشتم کاندیدای ریاست جمهوری نمی شدم.

او تصریح کرد که قربانی "دستکاری" در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری شده و معتقد است پرونده او از نزدیک توسط عالی ترین مقامات پیگیری می شود.

او به یکسری اتهامات سابقا مطرح شده درباره اینکه فرانسوا اولاند شخصا یک کمپین بدنام سازی علیه خودش را رهبری کرده پرداخت و گفت: نمی تواند آنها را ثابت کند اما دادستان ها باید درباره گزارشی در یک نشریه فرانسوی درخصوص اینکه اولاند دستور به ارسال شنودهای قضایی مربوط به فیون به دفترش را داده تحقیقاتی را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده فیون برای تحقیقات علیه اولاند

وعده فیون برای تحقیقات علیه اولاند