مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 فروردین 1396 ساعت 18:352017-04-03سياسي

همسویی تمام قوا و همراهی مردم در مسیر توسعه اشتغال و تولید


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در باره راهکارهای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" همسویی تمام قوا و همراهی مردم در این عرصه را مهم دانست.

- همسویی تمام قوا و همراهی مردم در مسیر توسعه اشتغال و تولید عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در باره راهکارهای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" همسویی تمام قوا و همراهی مردم در این عرصه را مهم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدرضا رضایی در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به ابراز رضایت رهبری از حضور و همراهی مردم در جهت تحقق اهداف کشور اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی در این حوزه نقشی پر رنگ و موثر خواهد داشت و رییس مجلس به شش کمیسیون دستور دادند به صورت هماهنگ در این حوزه حرکت کنند.

وی درباره وظایف کمیسیون عمران در بحث تحقق شعار سال، به اهمیت مسکن در حوزه اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: مسکن بیش از 5 سال در رکود کامل به سر می برد و بسیاری واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده است.

رضایی ، ایجاد تحرک در حوزه مسکن را از جمله وظایف کمیسیون عمران با همکاری دولت دانست و افزود: بانک ها در این میان نقشی پر رنگ دارند ولی تسهیلاتی که امروز در اختیار تولید کنندگان مسکن قرار می گیرد، دارای سودی بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی تمام قوا و همراهی مردم در مسیر توسعه اشتغال و تولید

همسویی تمام قوا و همراهی مردم در مسیر توسعه اشتغال و تولید