مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 06:352017-04-04اجتماعي

عملکرد آموزش و پرورش در سالی که گذشت


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهای ما در دولت یازدهم اثبات جایگاه علمی دانش آموزان در جامعه بود گفت: -  بارقه های امیدی ایجاد شده تا فرزندان ما از کودکی وارد عرصه علم و نوآوری شوند و رشد علمی کشور شتاب بگیرد.

  علی زرافشان در گفت وگو با ایسنا، به مروری بر عملکرد وزارت آموزش و پرورش در سال 95 پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته برای آموزش و پرورش فراز و فرودهایی به همراه داشت که مهمترین آنها تغییر وزیر آموزش و پرورش بود.

وی افزود: با توجه به نظر دولت، دکتر فانی پس از سه سال و چندماه تلاش، جای خود را به دکتر دانش آشتیانی داد.

سیاست دولت تحرک در بخش فرهنگی کشور بود و به همین خاطر تغییرات در همین حوزه رخ دادند و وزرای ارشاد و ورزش و جوانان هم تغییر کردند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه علت تغییر وزیر آموزش و پرورش حاکم شدن فضای جدید بر آموزش و پرورش بود اظهار کرد: اگرچه این تغییر در زمانی رخ داد که مباحث مهمی اعم از بودجه 96 و برنامه ششم در مجلس در حال پیگیری بود و لایحه برنامه به کمیسیون تلفیق رفته بود، البته خوشبختانه معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش هم تغییر کرد و دکتر نجفی ـ که از نیروهای قدیمی و باسابقه آموزش و پرورش بود ـ به جهت ارتباط با نمایندگان و کمیسیون های مختلف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد آموزش و پرورش در سالی که گذشت

عملکرد آموزش و پرورش در سالی که گذشت