مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 10:262017-04-04سياسي

هم اندیشی خواجه نظام الملک و تدوام فرهنگی ایران برگزار می شود


هم اندیشی خواجه نظام الملک و تدوام فرهنگی ایران با رویکرد نگاه انتقادی به روایت سیدجواد طباطبایی مدیرگروه فلسفه مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی به همت همکاری های علمی و بین المللی با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مدیریت همکاری های علمی و بین المللی با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران، هم اندیشی دوم در باب اندیشه های سیدجواد طباطبایی را با محوریت کتاب خواجه نظام الملک طوسی و تدوام فرهنگی ایران در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می کند.

این هم اندیشی روز یکشنبه 20 فروردین ماه جاری از ساعت 13 تا 19 در محل سالن حکمت واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند، طبقه همکف پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار می شود.

در این نشست داریوش رحمانیان، محمدعلی فتح اللهی، محمدعلی مرادی، قاسم پورحسن، محمدسالار کسرایی، رحیم محمدی، حسن محدثی و سیدجواد میری به ایراد سخنرانی می پردازند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/A6WO32 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی خواجه نظام الملک و تدوام فرهنگی ایران برگزار می شود

هم اندیشی خواجه نظام الملک و تدوام فرهنگی ایران برگزار می شود