مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 11:502017-04-04سياسي

همه یاران احمدی نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی می کنند


شریف زاده در مورد اینکه آیا وزرای دولت نهم و دهم با بقایی پیرامون حضورش در انتخابات دیدار و رایزنی داشته اند، گفت: برخی از وزرای وفادار احمدی نژاد، - برحمایت از آقای بقایی تصریح کرده اند.

حجت الاسلام بهمن شریف زاده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی گفت: گوناگونی در عرصه انتخابات، دامنه انتخاب مردم را گسترش می دهد؛ ورود بقایی از جبهه هواداران محمود احمدی نژاد در کنار دیگر جریان های سیاسی زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم می سازد و ورود بقایی امیدبخش و شورآفرین است.

او با تاکید بر اینکه استقبال مردم از احمدی نژاد در استان های گوناگون، دلیلی آشکار بر این ادعاست، افزود: میلیون ها نفری که چشم امید به حضور احمدی نژاد در انتخابات داشته اند، اکنون با حضور یار با وفای او، در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شده و به نامزد مطلوب خویش، رأی خواهند داد.

ورود بقایی در عرصه انتخابات بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی نژاد شریف زاده در پاسخ به اینکه بر چه اساسی یاران احمدی نژاد از شخص بقایی حمایت می کنند، بیان کرد: یاران و هواداران احمدی نژاد، بقایی را از وفادارترین یاران او می دانند و همچنین آمدن بقایی را بازگشت اندیشه و مَنشِ احمدی نژاد به عرصه مدیریت کلان کشور تلقی می کنند، لذا او سال ها همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه یاران احمدی نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی می کنند

همه یاران احمدی نژاد در روز ثبت نام بقایی را همراهی می کنند