مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 15:252017-04-04اقتصادي

نوبخت:دولت یک رییس دارد و همه دنبال رییسمان هستیم که ثبت نام کنند


محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس گزارش مقدماتی تهیه شده از بودجه 294 هزار میلیارد تومانی سال 95، 282 هزار میلیارد تومان یعنی معادل 96 درصد تحقق یافته که این آمار مقداری در گزارش نهایی تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سال 95 نیز 282 هزار میلیارد تومان مصرف کردیم و بیشتر از آن خرج نشد که به همین جهت سال 95 بدون کسری به پایان رسید.

وی همچنین در باره گزارش حادثه پلاسکو یادآور شد: گزارش ملی حادثه پلاسکو هنوز آماده نشده و به محض نهایی شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا اقای جهانگیری برای حضور در انتخابات قرار است استعفا دهد یا خیر و اینکه آیا از دولت کسی قرار است در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابد گفت: تازه اگر قراراست مثلا بشوند باید استعفا دهند؟ دولت یک رییس دارد و همه دنبال رییسمان هستیم که انشالله ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آقای شریعتمداری بنا به برخی خبرها به عنوان رییس ستاد انتخاباتی روحانی در جلسات اصلاح طلبان حضور می یابند و آیا وی برای عهده داری این مسیولیت از سمت خود استعفا داده اند؟ تاکید کرد: ابتدا آقای رییس جمهور باید ثبت نام کند سپس ستاد تشکیل دهند و بعد از آن رییس ستاد منصوب شود هر کسی هم رییس ستاد منصوب شود در چهارچوب های قانونی عمل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت:دولت یک رییس دارد و همه دنبال رییسمان هستیم که ثبت نام کنند

نوبخت:دولت یک رییس دارد و همه دنبال رییسمان هستیم که ثبت نام کنند