مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 فروردین 1396 ساعت 09:512017-04-08دانش

سعید زیباکلام در علوم پزشکی زنجان سخنرانی می کند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از برگزاری جشن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در روز 20 فروردین ماه و با سخنرانی سعید زیباکلام خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید شاهی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، از برگزاری جشن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در این دانشگاه خبر داد و گفت: جشن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای روز 20 فروردین ماه و همزمان با روز ملی فناوری هسته ای برگزار خواهد شد.

خسروی با اشاره به جزییات این جشن بزرگ افزود: سعید زیباکلام، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، سخنران این جشن بزرگ خواهند بود.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: جشن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای از ساعت 20 و در سالن همایش های دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های جانبی نیز برای این جشن در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به اجرای تئاتر دانشجویی و همچنین برنامه تواشیح اشاره کرد.

شاهی در پایان اضافه کرد: خانواده شهید مجید شهریاری نیز مهمان ویژه این جشن دانشجویی خواهند بود و در پایان مراسم نیز قرعه کشی مشهد مقدس انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید زیباکلام در علوم پزشکی زنجان سخنرانی می کند

سعید زیباکلام در علوم پزشکی زنجان سخنرانی می کند