مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 فروردین 1396 ساعت 09:502017-04-09اقتصادي

بزرگ ترین شهرهای جهان با اجاره خانه گران کدامند؟


در بعضی از شهرهای بزرگ جهان اجاره کردن خانه به اندازه ای گران است که عمده حقوق افراد صرف پرداخت کرایه محل سکونت شان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحقیقات جدید از سوی شرکت خانه سازی انگلیسی "بارات لندن" نشان می دهد که کارمندان در بعضی از شهرهای جهان 50 درصد از حقوق خود را برای اجاره محل سکونتشان هزینه می کنند.

این شرکت در تحقیقات درباره اینکه چه درصدی از حقوق برای اجاره یک خانه در شهرهای بزرگ در سراسر جهان هزینه می شود، به یافته های جالب توجهی دست یافته است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، با وجود این که نیویورک یکی از شهرهای بزرگ جهان به شمار می رود اما یک شهر دیگر در آمریکای شمالی در صدر شهرهای دارای بالاترین نرخ اجاره خانه قرار گرفت.

این گزارش به بررسی 13 شهر بزرگ جهان پرداخته که یکی از بالاترین نرخ های اجاره خانه را دارد.

این شهرها عبارتند از: 1_ سانفرانسیسکو نیویورک ممکن است به عنوان یکی از گران ترین شهرهای آمریکا به شمار رود، اما سانفرانسیسکو اخیرا از این شهر پیشی گرفته و متوسط درصد اجاره برای یک آپارتمان نزدیک به حدود نیمی از متوسط حقوق است.

متوسط نرخ اجاره ماهانه برای یک آپارتمان تک خوابه: 3364 دلار متوسط میزان حقوق هزینه شده برای اجاره: 47 درصد 2_ لندن یک آپارتمان تک خوابه برای لندن برای کسانی که اجاره پرداخت می کنند، تقری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین شهرهای جهان با اجاره خانه گران کدامند؟

بزرگ ترین شهرهای جهان با اجاره خانه گران کدامند؟