مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 فروردین 1396 ساعت 10:202017-04-10اقتصادي

معماری اصفهان دچار چالش است


رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان در بحث معماری دچار چالش است، گفت: این بحث بیشتر در بخش سیما و منظر شهری است که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد.

- عبدالرسول جان نثاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس ضوابط ثبت شده در این دفترچه باید حدود 60 درصد معماری ساختمان ها از آجر باشد در حالی که امروزه بیشتر نمای ساختمان ها از سنگ استفاده می شود و این با قانون مغایرت دارد.

وی با تأکید بر شناسایی معماران اصفهانی و ترویج سبک معماری ایرانی – اسلامی، گفت: این کار موجب ترویج فرهنگ معماری ایرانی – اسلامی می شود و استفاده از آجر در ساختمان ها به منظور دستیابی به سیما و منظر شهری نیز رعایت شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر باور استفاده از آجر توسط معماران و طراحان در شهر شکل گرفته، تصریح کرد: امید است در آینده شاهد کارهای فاخر و استفاده بیشتر از آجر در نمای ساختمان ها باشیم.

جانثاری به شعار " اصفهان نصف جهان" ادامه داد: اصفهان باید دوباره نصف جهان باشد و این باید به عنوان یک شعار و الگو در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با تأکید بر توجه و هویت بخشی به این شعار، گفت: در بخش آموزش با وجود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری اصفهان دچار چالش است

معماری اصفهان دچار چالش است