مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 فروردین 1396 ساعت 14:502017-04-10سياسي

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از امروز


تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در حالی که حدود دو هفته تا موعد برگزاری این انتخابات در تاریخ 23 آوریل باقی مانده از امروز (دوشنبه) در این کشور آغاز شده است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 24 تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در حالی که حدود دو هفته تا موعد برگزاری این انتخابات در تاریخ 23 آوریل باقی مانده از امروز (دوشنبه) در این کشور آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی "لزکو"، از امروز دوشنبه 11 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه فرصت انجام تبلیغات رسمی خود برای این انتخابات را برای مدت 13 روز تا روز 22 آوریل یک روز مانده به برگزاری دور اول انتخابات ریاست جمهوری پیدا می کنند.

با وجود آن که این کاندیداها تا پیش از این نیز از طریق حضور در مناظره ها و میتینگ ها قادر به تبلیغ برای خود بوده اند اما در این مدت 13 روزه باید تبلیغاتشان را مطابق قوانین درنظر گرفته شده و اصل "برابری کامل فرصتها" انجام دهند و طی این مدت باید تحت نظارت کمیسیون ملی کنترل تبلیغات انتخاباتی و شورای عالی صدا و سیمای فرانسه در چارچوب های کاملا برابر همه کاندیداها تبلیغات تلویزیونی و دیگر تبلیغات انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از امروز

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از امروز