مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 03:412017-04-12سياسي

یادداشت/ امیر استکی بالاترین خیانت به یک ملت آن است که...


در گزارشی که پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری از کنفرانس خبری بیست ویکم فروردین ریاست محترم جمهور منتشر کرده است، قسمت مربوط به سخنان ایشان درباره وعده 100 روزه به کلی پوشش داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " امیر استکی در یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: بالاترین خیانت به یک ملت آن است که یک کسی به مردم آمار و حرف دروغ بگوید.

بویژه دروغی که باعث یأس و ناامیدی مردم شود و به واسطه آن دروغ ها مردم بگویند بعد از 39 سال نتیجه این همه خون و فرازونشیب و فداکاری چه شد؟ (دکتر حسن روحانی، 21 فروردین 96) رییس جمهور در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه شما وعده حل مشکلات اقتصادی مردم را دادید و گفتید در برنامه تان، برنامه مدون 100 روزه هست.

اما 30 اسفند سال گذشته و پس از 4 سال گفتید 10 دولت بعدی هم نخواهند توانست مشکلات را حل کنند؛ چه اتفاقی افتاده که نظر شما تغییر کرد و حل مشکلات از 100 روز به 40 سال رسید؟ گفت: سوال خوبی بود، چون یک دروغ بزرگی در روزنامه ها و سایت ها در این زمینه پخش می شود.

چه زمانی گفتم 100 روزه حل می کنم؟ گفتم در پایان 100 روز کارهایی که موفق به حل کردن شدم را اعلام می کنم .

جلال آل احمد در یکی از کتاب هایش نقلی از استاد تاریخ شان در دوران تحصیل خود می کند به این صورت که استاد مورد نظر اعتقاد داشته است باید حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ امیر استکی بالاترین خیانت به یک ملت آن است که...

یادداشت/ امیر استکی بالاترین خیانت به یک ملت آن است که...