مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 04:562017-04-12سياسي

یادداشت/ محمد زعیم زاده 100 دقیقه تلاش برای تضاد با خویشتن


بعید است جناب روحانی فراموش کرده باشد که در زمان تبلیغات انتخابات یازدهم چگونه همه مسائل را ساده سازی و این تصویر را ارائه کرد که با بستن با کدخدا همه مشکلات حل می شود و خود را متخصص بستن با کدخدا دانست و حالا بگوید من کی گفتم چنین و چنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمد زعیم زاده در یادداشتی نوشت: کنفرانس خبری روز دوشنبه حجت الاسلام روحانی درست یک روز قبل از آغاز ثبت نام های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و احتمالا با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغی دولت مستقر در حالی برگزار شد که به نظر می رسد خروجی آن با اهداف مدنظر جناب رییس جمهور و مجموعه مشاورانش که در این کنفراس هم از کوچینگ صریح رییس جمهور حتی جلوی دوربین ها غافل نبودند، فرسنگ ها فاصله دارد.

حقیقت این است که از جهت محتوای ارائه شده توسط جناب رییس جمهور در کنفرانس خبری، خود نگارنده در بدایت امر از باب تکثر سوژه های تیترخور دچار نوعی سرگیجه شدم؛ جناب روحانی در کنفرانس خبری یک ساعت و 40 دقیقه ای خود آنقدر سوژه به همکاران ما داده اند که احتمالا امروز همه اصحاب رسانه برای انتخاب تیتر دچار وفور نعمت هستند اما سوالی که برای بنده پیش آمد این بود که حقا و انصافا نخ تسبیح این همه ضدونقیض گویی کجاست؟ آنچه عجالتا الان به ذهنم می رسد و قبل تر هم اندکی شرح دادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد زعیم زاده 100 دقیقه تلاش برای تضاد با خویشتن

یادداشت/ محمد زعیم زاده 100 دقیقه تلاش برای تضاد با خویشتن