مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 08:552017-04-12سياسي

نقبی به ماجرای وعده 100 روزه روحانی


این روزها مجدداً موضوع وعده 100 روزه دکتر روحانی در ایام انتخابات داغ شده است و دلیلش اظهاراتی است که آقای روحانی در پاسخ به یک خبرنگار بیان کرده است.

- ایشان اصلاً نپذیرفت که داشتن برنامه 100 روزه را مطرح کرده است بلکه معتقد است در آن زمان صرفاً وعده داد بعد از 100 روز گزارش عملکرد خود را به مردم بدهد و در همان زمان این گزارش را عرضه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شکوهی در ادامه در روزنام اعتماد می نویسد: با مراجعه به سخنان رییس جمهور در آن زمان معلوم می شود که رییس جمهور هرگز نگفت که مشکلات اقتصادی کشور را در 100 روز حل خواهد کرد اما گفته بود که برنامه های وی صرفاً درازمدت نیست بلکه برای یک ماه و 100 روز اول هم برنامه هایی دارد تا برخی از مشکلات را حل کند، از جمله کالاهایی که در گمرک انباشته شده است را می توان با تخصیص اعتباراتی در زمان کوتاه مدت ترخیص کرد و از حجم مشکلات کشور کاست.

نخستین بار شاید بنده بودم که بلافاصله بعد از پیروزی دکتر روحانی در یادداشتی از ایشان خواستم تا یک مهلت 100 روزه را از مردم بگیرد و در این مدت گزارشی را از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور تهیه و به همه مردم ارائه کند تا معلوم شود که کشور را با چه شرایطی تحویل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقبی به ماجرای وعده 100 روزه روحانی

نقبی به ماجرای وعده 100 روزه روحانی