مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 11:052017-04-12اقتصادي

تلاش برای تبدیل کرمان به یکی از قطب های گردشگری کشور


رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان و قابلیت بهره برداری بهینه از آنها، گفت: خوشبختانه استاندار کرمان با بخش خصوصی استان در زمینه تبدیل کرمان به یکی از قطب های گردشگری کشور اتفاق نظر داشته و با حمایتهای ایشان رشد و توسعه گردشگری .

- رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان و قابلیت بهره برداری بهینه از آنها، گفت: خوشبختانه استاندار کرمان با بخش خصوصی استان در زمینه تبدیل کرمان به یکی از قطب های گردشگری کشور اتفاق نظر داشته و با حمایتهای ایشان رشد و توسعه گردشگری در سطح استان دیده می شود و برای رسیدن به جایگاهی جهانی برای این حوزه تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی طبیب زاده در حاشیه امضای تفاهم نامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، در حوزه توسعه خدمات فرهنگی، گردشگری و پروژه های رفاهی گفت: در حال حاضر زیرساخت های زیادی در حوزه گردشگری استان کرمان فراهم شده و امیدواریم انعقاد تفاهم نامه با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بتواند به تقویت و توسعه بخش گردشگری استان کرمان کمک کند.

رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان و قابلیت بهره برداری بهینه از آنها، گفت: خوشبختانه استاندار کرمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبدیل کرمان به یکی از قطب های گردشگری کشور

تلاش برای تبدیل کرمان به یکی از قطب های گردشگری کشور