مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 فروردین 1396 ساعت 21:252017-04-13فرهنگي

رحمان دوست: شادی و نشاط در زمره نیازهای اساسی کودک و نوجوان امروز است


مصطفی رحمان دوست شادی و نشاط، تمرین روی پای خود ایستادن، خلاق تر بودن و از همه مهم تر فهم این موضوع که هیچ کس بر کس دیگری برتر نیست را به عنوان چهار عنصر اساسی بچه های امروز توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان در پیام نوروزی خود که به مناسبت نوزدهمین دیدار نوروزی اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان قرائت کرد، اظهار داشت: تا آنجا که من دریافته ام بچه های ما به چهار عنصر اساسی نیاز دارند تا فردای بهتری پیش رو داشته باشند.

بچه های ما به نشاط و شادی، به تمرین روی پای خود ایستادن و به خلاق تر بودن نیازمندند و مهم تر از همه به سهم این که هیچ کس برتر از دیگری نیست و تفاوت های طبیعی و اجتماعی کسی را برتر از دیگری نمی کند و به رسمیت شناختن تفاوت ها و اتکا به داشته ها و ویژگی های مشترک راه را برای بهتر زیستن هموار می کند.

این شاعر تاکید کرد: ما می توانیم با آثارمان همه این نیازها را پاسخ گو باشیم.

پاسخ گفتن لذت آفرین به این نیازها فقط به ما مربوط می شود و مسلما با گرته برداری از آثاری که برای بچه های دیگر فراهم آمده امکان پذیر نیست.

تا اینجای کار به ما مربوط می شود و آنچه به ما مربوط نمی شود دعا می کنیم که هیچ کودک بی سواد، بی سفره، بی سر پناه و درمانده نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمان دوست: شادی و نشاط در زمره نیازهای اساسی کودک و نوجوان امروز است

رحمان دوست: شادی و نشاط در زمره نیازهای اساسی کودک و نوجوان امروز است