مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 فروردین 1396 ساعت 14:452017-04-14سياسي

انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری


امام جمعه شیراز معتقد است که شیوه کنونی حاکم بر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نه تنها ملاک وجودی آزادی در جامعه نیست بلکه عاملی برای به سخره گرفتن جایگاه ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران است.

- انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری امام جمعه شیراز معتقد است که شیوه کنونی حاکم بر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نه تنها ملاک وجودی آزادی در جامعه نیست بلکه عاملی برای به سخره گرفتن جایگاه ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه 25 فروردین شیراز، گفت: با کمال تأسف باید بگویم که این وضع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و مسخره است.

آیت الله ایمانی با ابراز تاسف از اینکه چنین شیوه ای مورد تشویق بعضی ها قرار می گیرد و می گویند این آزادی است، چنین شیوه ای را مسخره کردن نظام دانست و با بیان اینکه ریاست جمهوری یعنی دومین مقام رسمی و اولین مقام اجرایی کشور به شمار می رود، گفت: آیا رجل دینی مذهبی آقازاده ای است که دست مادرش را گرفته و برای ثبت نام آمده این طبیعی و عادی است؟ وی اضافه کرد: به اندازه ای بازار آشفته شده که آنهایی که نامه داده بودند که ما نخواهیم آمد و فرمان رهبری را به خاطر مسائل مختلف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری