مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 فروردین 1396 ساعت 10:512017-04-15بين الملل

هدف از طراحی «مادر بمب ها» حمله به تاسیسات غنی سازی ایران بود


وزیر دفاع سال های 2011 تا 2013 آمریکا و رییس پیشین سیا در یک مصاحبه گفته که هدف اولیه واشنگتن از طراحی «مادر همه بمب ها»، حمله احتمالی به تاسیسات غنی سازی ایران بود.

- وزیر دفاع سال های 2011 تا 2013 آمریکا و رییس پیشین سیا در یک مصاحبه گفته که هدف اولیه واشنگتن از طراحی مادر همه بمب ها ، حمله احتمالی به تاسیسات غنی سازی ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر اسبق دفاع و رییس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی درباره کره شمالی و همچنین هدف از طراحی بمب موسوم به مادر همه بمب ها صحبت هایی مطرح کرد.

به دنبال اظهارات و مواضع اخیر دولت آمریکا و شخص دونالد ترامپ علیه کره شمالی، واشنگتن دست به اقداماتی از قبیل اعزام ناوگروه تهاجمی به شبه جزیره کره زده است.

اقدامات آمریکا با پاسخ تند مقامات کره شمالی مواجه شده و پیونگ یانگ به واشنگتن هشدار داده که به اقدامات تحریک آمیزش، پاسخ بی رحمانه خواهد داد.

در اوج این تنش ها، لئون پانتا وزیر دفاع اسبق (پنتاگون) که مدتی رییس سازمان سیا هم بوده، به دونالد ترامپ درباره جنگ هسته ای احتمالی بین این کشور و کره شمالی هشدار داده است.

او به ان بی سی گفت: کلمات که از دولت(ترامپ) بیرون می آید، از آنچه در حال حادث شدن است، دارد اقدامات تحریک آمیز بیشتری را صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از طراحی «مادر بمب ها» حمله به تاسیسات غنی سازی ایران بود

هدف از طراحی «مادر بمب ها» حمله به تاسیسات غنی سازی ایران بود