مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 فروردین 1396 ساعت 15:252017-04-16سياسي

امکان تولید نرم افزارهای گلکسی سامسونگ در کشور فراهم شد


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به راه اندازی مرکز مشترک فناوری سامسونگ- امیرکبیر گفت: این مرکز از سوی شرکت سامسونگ مجهز خواهد شد و اپلیکیشن های تولیدشده در این مرکز پس از تایید نهایی در فروشگاه اپلیکیشن های گلکسی سامسونگ قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد معتمدی در مراسم راه اندازی مرکز فناوری سامسونگ- امیرکبیر با اشاره به آغاز همکاری های این دانشگاه با شرکت کره ای سامسونگ افزود: نمونه این همکاری ها در کشور کمتر داشته ایم و ما با دو هدف اصلی اقدام به همکاری با شرکت های خارجی کرده ایم.

وی توسعه فعالیت های حمایتی و هدایتی در زمینه فناوری در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر را یکی از اهداف همکاری این دانشگاه با شرکت سامسونگ دانست و ادامه داد: بر این اساس درصدد هستیم تا با ایجاد مرکز رشدی اقدام به حمایت از جوانان صاحب ایده و نوآوری حمایت کنیم.

چراکه ما نیاز به همکاری های بین المللی و استفاده از تجربیات سایر کشورها داریم.

معتمدی توسعه همکاری های بین المللی را از دیگر اهداف این دانشگاه برای همکاری با شرکت سامسونگ نام برد و یادآور شد: یکی از نقاط ضعف دانشگاه ها که همواره رتبه پایینی در این حوزه دارند، همکاری های بین المللی است که رتبه های دانشگاه های ایران نشان می دهد که در وضعیت مناسبی قرار ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تولید نرم افزارهای گلکسی سامسونگ در کشور فراهم شد

امکان تولید نرم افزارهای گلکسی سامسونگ در کشور فراهم شد