مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 17:462017-04-17بين الملل

لاورف:اجازه نمی دهیم به فرآیند صلح سوریه خدشه ای وارد شود


وزیر خارجه روسیه ضمن نکوهش اقدام های آمریکا در به هم زدن فرآیند صلح سوریه گفت که نباید برای حل بحران سوریه زمان را از دست داد.

- "، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه تاکید کرد که کشورش اجازه نمی دهد تا به تلاش های در حال انجام برای حصول راه حل سیاسی بحران سوریه منطبق با قطعنامه سازمان ملل متحد لطمه ای وارد شود.

به نوشته خبرگزاری سانا لاوروف در نشست خبری با همتای سنگالی خود در این زمینه گفت، زمان نباید به ویژه در رویدادهایی که فرآیند سیاسی صلح را تهدید می کنند چون حمله آمریکا به پایگاه هوایی الشریعت که هدف این بود که با کمک برخی دیگر با بهره برداری از موقعیت تقصیر را به طور کامل به گردن دولت سوریه بیاندازند و با دور شدن از حل بحران به سوی تغغیر دولت سوریه بروند، تلف شود.

وی درباره ادامه مذاکرات صلح سوریه گفت که این نشست با حضور نمایندگان روسیه، آمریکا و سازمان ملل متحد قرار است بعد از سوم و چهارم ماه مه در ژنو سوییس برگزار شود.

وی افزود که امیدوار است استفان دی مستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه تاریخ مشخصی را برای این نشست بیابد زیرا ماه مقدس رمضان آغاز می گردد و شاید باید صبر کرد تا این ماه خاتمه یابد.

انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاورف:اجازه نمی دهیم به فرآیند صلح سوریه خدشه ای وارد شود

لاورف:اجازه نمی دهیم به فرآیند صلح سوریه خدشه ای وارد شود