مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 23:112017-04-17سياسي

گزارش یک ملاقات ایستاده بر برج 110/ زنوزی همچنان می نویسد این بار از درد


تخت شماره 23 بخش چهار بیمارستان مسیح دانشوری میزبان برگزیده جلال است، هشت روزی می شود حال خوبی ندارد و در منطقه دارآباد تهران تحت درمان است.

- ": بالا و پایین زندگی را با همسرش معنا می کرد، صبوری ها و آرامش آن روزها را مدیون فرشته زندگی اش بود، همسرش را می گفت، اغلب زنوزی همسرش را با این واژه خطاب می کرد: فرشته .

بار قبل که به به عیادتش رفته بودم فرشته زندگی اش بود، پذیرایی خوبی کرد، همکلام خوبی شد و از دردهای همسرش گفت اما این بار.

پله های بیمارستان مسیح دانشوری برای رسیدن به بخش چهار بیمارستان، چندان اندک هم نبود، پیچ های مختلف را که طی کردیم به بخش چهار بیمارستان رسیدیم.

هربار پیش از بستری شدنش در بیمارستان، تماس که می گرفتم اشک می ریخت، برای نبود فرشته ای که همه چیزش بود و جای خالی اش حسابی ناراحتش می کرد.

فکر کنم بعد از پر کشیدن فرشته هم بیشتر فروریخت.

بالاخره به بخش چهار بیمارستان مسیح دانشوری رسیدیم، اتاق شش، تخت 23.

پسرش کنار تخت نشسته بود، شاید 4 تخت این اتاق نمی دانستند او که روی تخت شماره 23 خوابیده کیست، اما بدون تفاوتی او هم همانند دیگران پیراهن بیمارستان به رنگ آبی پوشیده بود و خواب بود.

با فرزندش هم کلام شدم، از دردهای شدید پدرش می گفت، از تزریق زیاد مسکن برای التیام درد، میگفت مسکن ها نباشد دردهای شدید سراغش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک ملاقات ایستاده بر برج 110/ زنوزی همچنان می نویسد این بار از درد

گزارش یک ملاقات ایستاده بر برج 110/ زنوزی همچنان می نویسد این بار از درد