مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 فروردین 1396 ساعت 05:052017-04-18فرهنگي

این فیلم ساز، تاریخ ساز کن می شود؟


«میشاییل هانکه» که با فیلم جدیدش امسال هم در جشنواره کن حضور دارد این فرصت را خواهد داشت تا سومین نخل طلای کن را به کارنامه سینمایی خود اضافه کند.

- میشاییل هانکه که با فیلم جدیدش امسال هم در جشنواره کن حضور دارد این فرصت را خواهد داشت تا سومین نخل طلای کن را به کارنامه سینمایی خود اضافه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم پایان خوش جدیدترین ساخته سینمایی میشاییل هانکه که امسال به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی کن 2017 انتخاب شده است، این فرصت را فراهم کرده تا این کارگردان صاحب نام اتریشی برای سومین بار برنده نخل طلای بهترین فیلم شود و رکورددار تمام ادوار این جشنواره سینمایی نام گیرد.

پایان خوش که تابستان سال در مناطق شمالی فرانسه مقابل دوربین رفت، اولین ساخته هانکه پس از فیلم عشق است که در سال 2012 موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم از جشنواره کن و اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد و در گیشه جهانی نیز به فروش 34 میلیون دلار دست یافت.

در این فیلم جدید بار دیگر ایزابل هوپر و ژان-لویی ترنتینیان بازیگران اصلی فیلم عشق مقابل دوربین هانکه رفته اند و فیلم نیز روایتگر داستان خانواده ای بورژوازی است که چشمان خود را به آنچه در جهان اطرافشان می گذرد، بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این فیلم ساز، تاریخ ساز کن می شود؟

این فیلم ساز، تاریخ ساز کن می شود؟