مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 فروردین 1396 ساعت 09:352017-04-18ورزشي

وجود مراکز بهاران در محلات، امنیت مردم را مختل کرده است


ربیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود مراکز بهاران درمحلات، امنیت مردم را مختل کرده و لزوم توجه به این مسئله ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه راستگو در سیصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز ارتش و تقدیر از عملکرد این دلیرمردان در پاسداری از مرزها و برقراری امنیت در کشور با تاکید برلزوم برقراری عدالت در شهر اظهار کرد: اگرچه بارها درخصوص این موضوع و ضرورت برخورداری تمامی مناطق از امکانات و بودجه موردنیاز برای حل مسائل و چالش های آن منطقه صحبت شده اما متاسفانه بازدید از مناطق جنوبی بیانگر آن است که آنگونه که باید به این مهم توجه نشده است.

وی نمونه ای از بی توجهی به عدالت در شهر را کمبود فضاهای ورزشی و سهم اندک مناطق کم برخوردار از سرانه فضای سبز عنوان کرد و گفت: در شرایطی شاهد این وضعیت هستیم که جمعیت مناطق جنوبی شهر بیش از دیگر مناطق گزارش شده است.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهرتهران از گرمخانه های همجوار و یا درون محلات مسکونی به عنوان نمونه ای از مشکلات شهروندان در منطقه مسعودیه یاد کرد و گفت: اگرچه در سالی که گذشت به کمک مددسراها و گرمخانه ها افراد کارتن خواب و بی سرپناه کمتری دچار آسیب جدی شدند و از این منظر لزوم قدردانی از مدیریت شهری ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مراکز بهاران در محلات، امنیت مردم را مختل کرده است

وجود مراکز بهاران در محلات، امنیت مردم را مختل کرده است