مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 11:012017-04-19فرهنگي

رونمایی از پوستر انگلیسی گیلدا همزمان با بازار جشنواره فجر


رونمایی از پوستر انگلیسی فیلم سینمایی گلیدا ساخته جدید علیمحمدی و بنکدار همزمان با بیستمین بازار بین المللی فیلم ایران در جشنواره بین الملل فجر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، احمد غلامی گرافیست این فیلم، این پوستر را بر اساس چهره های متفاوت و شخصیت های متعددی که مهناز افشار در گیلدا بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول الهام گرفته است.

اندی وارهول از برجسته ترین هنرمندهای دهه پنجاه میلادی و از بنیان گذاران سبک پاپ آرت است که در آثارش از پرتره ی بسیاری از چهره های جهانی و هنرمندان مشهور بهره گرفته است و تصویر مرلین مونرو یکی از مشهور ترین کارهای اوست.

اما شعار بالای پوستر فیلم گیلدا می گوید که: گیلدا مرلین اندی وارهول نیست.

محمد اطبایی پخش کننده بین المللی این فیلم است کیوان علیمحمدی و امید بنکدار که علاوه بر کارگردانی هر دو تهیه کنندگی کار را نیز بر عهده داشتند، منتظر دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد و اقدام برای اکران فیلم هستند.

مهناز افشار، سیاوش مفیدی، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی جم، هادی حجازی فر، فرخ نعمتی، مرتضی اسماعیل کاشی و حامد کمیلی، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزی و آنیسا راستگو بازیگران این فیلم سینمایی هستند گیلدا یک درام اجتماعی با مایه هایی از کمدی سیاه است که درخلاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر انگلیسی گیلدا همزمان با بازار جشنواره فجر

رونمایی از پوستر انگلیسی گیلدا همزمان با بازار جشنواره فجر