مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 12:012017-04-19اقتصادي

روی آنتن شبکه چهار ببینید آغاز پخش طلوع و چرخ در سال جدید


پخش مجله های صبحگاهی و عصرگاهی شبکه چهار از هفته آینده از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، گروه دانش شبکه چهار سیما پخش دو مجله صبحگاهی و عصرگاهی طلوع و چرخ را از هفته اول اریبهشت ماه آغاز می کند.

اولین قسمت از برنامه صبحگاهی شبکه چهار به تهیه کنندگی علی خسروی در سال جدید از 2 اردیبهشت ماه روی آنتن می رود و طبق روال سال گذشته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 8 بامداد به صورت زنده پخش می شود.

رویکرد برنامه طلوع همچون گذشته حمایت از تولید داخلی و رشد اقتصادی است و با توجه به نامگذرای سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، تلاش می کند تا موضوعات برنامه در همین راستا انتخاب و بررسی شود.

اجرای برنامه صبحگاهی شبکه چهار سیما را بنفشه رافعی و شاهین شرافتی برعهده دارند و در برنامه روز شنبه طلوع قرار است موضوع روحیه کار با حضور دکتر هادی معتمدی روانپزشک و دکتر خسرو همزه روانشناس بررسی شود.

مجله علمی چرخ به تهیه کنندگی مریم فیروزی که تلاش می کند تا با حضور چهره های علمی و پژوهشی به رویدادهای علمی بپردازد، از شنبه پخش آن در سال جدید آغاز می شود.

در برنامه روز شنبه 2 اردیبهشت ماه ، شهریار ربانی مجری برنامه در گفت وگو با دکتر مهدی زارع استاد دانشگاه به موضوع زمین شناختی ایران می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آنتن شبکه چهار ببینید آغاز پخش طلوع و چرخ در سال جدید

روی آنتن شبکه چهار ببینید آغاز پخش طلوع و چرخ در سال جدید