مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 14:352017-04-19اقتصادي

سود خالص نمایشگاه های اتومبیل چقدر است؟


«به طور میانگین برای برپایی یک نمایشگاه ماشین حدود 400 الی 500 میلیون تومان سرمایه اولیه لازم است و اجاره یک مغازه 90 متری در محدوده خیابان عباس آباد ماهیانه 100 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

- به طور میانگین برای برپایی یک نمایشگاه ماشین حدود 400 الی 500 میلیون تومان سرمایه اولیه لازم است و اجاره یک مغازه 90 متری در محدوده خیابان عباس آباد ماهیانه 100 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پول نیوز، نمایشگاه داری خودرو در ایران به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد و لوکس به حساب می آید اما برای راه اندازی این شغل لوکس و پردرآمد چه راه هایی را باید سپری کرد؟ رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل در این باره معتقد است که اگر چه راه اندازی یک نمایشگاه نیازمند سرمایه ای قابل توجه است اما در ادامه راز ماندگاری در این صنف را اعتماد در بین مشتریان عنوان می کند.

به گفته او برپایی نمایشگاه ماشین علاوه بر سرمایه نیازمند تجربه کافی است؛ چرا که اگر کسی بدون تجربه کسی این عرصه شود، نمی تواند موفق باشد.

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل درباره این که برای راه اندازی یک نمایشگاه ماشین چه پیش نیازهایی لازم دارد، می گوید: کسی که می خواهد مجوز دریافت کند، در ابتدا باید وارد سایت اصناف ایرانیان شود و کد رهگیری دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود خالص نمایشگاه های اتومبیل چقدر است؟

سود خالص نمایشگاه های اتومبیل چقدر است؟