مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 09:502017-04-20ورزشي

حمله علیرضاحیدری به مهرعلیزاده/مگر برای کشتی پهلوانی چه کرده؟!


متاسفانه موازی کاری بین مهرعلیزاده و فدراسیون ملی زورخانه ای و نامه نگاری های همزمان آن ها با برگزارکنندگان رقابت های همبستگی اسلامی باعث اقدام به حذف کشتی پهلوانی از این رقابت ها شد.

- رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با تاکید بر اینکه فدراسیونی تحت عنوان فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای به ریاست محسن مهرعلیزاده باعث حذف کشتی پهلوانی از این رقابت ها شده است تصریح کرد:فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی،فدراسیون ملی ورزش های زورخانه ای به ریاست جوهری را قبول دارد و معتقدیم فدراسیون آقای مهرعلیزاده نباید در این زمینه دخالت می کرد.

فدراسیون ملی ورزش زورخانه ای دارای ساختار مشخص و قانونی است که رییس آن بوسیله اتنخابات و با رای اعضای مجمع و زیر نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انتخاب شده است بنابراین وظیفه قانونی اعزام تیم به رقابت های همبستگی اسلامی را داشته است.

وی خواستار دخالت فوری وزیر ورزش برای تعیین تکلیف این موضوع شد و افزود: وزیر ورزش باید هر چه سریعتر به این موضوع ورود کند تا وجهه ورزش ایران بیش از این در جهان مورد خدشه قرار نگیرد.

سلطانی فر لازم است در این زمینه شفاف سازی کند و تعیین تکلیف کند که چه کسی مسوول ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله علیرضاحیدری به مهرعلیزاده/مگر برای کشتی پهلوانی چه کرده؟!

حمله علیرضاحیدری به مهرعلیزاده/مگر برای کشتی پهلوانی چه کرده؟!