مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 16:252017-04-20فرهنگي

آثار عکاس ایرانی در بین 100 عکاس برتر جهان


سومین نمایشگاه عکاسان سرشناس جهان «Eyes on Main Street»در آمریکا که مجموعه عکسی از 100 عکاس برتر جهان را به نمایش گذاشت، یک اثراز مجید سعیدی - عکاس ایرانی - را در این رویداد هنری 100 روزه به نمایش گذاشته است.

- سومین نمایشگاه عکاسان سرشناس جهان Eyes on Main Street در آمریکا که مجموعه عکسی از 100 عکاس برتر جهان را به نمایش گذاشت، یک اثراز مجید سعیدی - عکاس ایرانی - را در این رویداد هنری 100 روزه به نمایش گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه عکس که از 8 آوریل (19 فروردین) آغاز شده، به مدت 100 روز به نمایش 100 اثر منتخب از عکاسان 41 کشور جهان پرداخت.

در نمایشگاه عکاسی Eyes on Main Street (چشم ها در خیابان اصلی) که در فضای باز خیابان اصلی ویلسون در ایالت کارولینای شمالی برگزار می شود، 100 عکس در ابعاد بزرگ از 100 عکاس بر روی دیوارهای این خیابان به مدت 100 روز به نمایش گذاشته می شوند و این خیابان به بزرگترین نمایشگاه بزرگ عکاسی در جهان تبدیل کرده است.

این رویداد هنری امسال با موضوع "خیابان اصلی: محل طلاقی فرهنگ ها" در حال برگزاری است و آثاری از هنرمندانی دیگری چون مارک ریبو ، اولویا آرتور ، لیندا انگلبرت ، ، جیمز ناکوی ، مارتین پار ، یوجین ریچارد و جون آن والترز نیز در آن حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار عکاس ایرانی در بین 100 عکاس برتر جهان

آثار عکاس ایرانی در بین 100 عکاس برتر جهان