مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 17:462017-04-20بين الملل

زخمی شدن ده ها فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست


نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه راهپیمایی فلسطینیان در همبستگی با اسیران اعتصاب کننده را سرکوب و ده ها نفر از آنها را زخمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، راهپیمایی کنندگان که درحال حرکت به سمت زندان عوفر رژیم صهیونیستی بودند، توسط نظامیان صهیونیست با گلوله و گاز اشک آور مورد حمله قرار گرفته و ده ها نفر از آنها زخمی شدند.

یک از شاهدان نیز گفت که نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اعتصاب غذای حدود 1300 اسیر فلسطینی وارد چهارمین روز خود شده است و ادامه دارد.

در بین این اسرا که در اعتراض به شرایط نامناسب زندان دست به اعتصاب غذا زده اند مروان برغوثی از رهبران جنبش فتح و چند اسیر بیمار نیز حضور دارند.

بر اساس این گزارش عیسی قراقع رییس کمیته امور اسیران فلسطین اعلام کرد که حدود 1300 اسیر از روز دوشنبه اعتصاب غذای خود را شروع کردند که پیش بینی می شود شمار اعتصاب کنندگان طی روزهای آینده افزایش یابد.

طبق اعلام سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی، شمار اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی به شش هزار و 500 تن رسیده است.

این سازمان افزود: 19 اسیر فلسطینی نیز همچنان از سال 1993 در زندان های رژیم صهیونیستی در بند هستند، از سوی دیگر، کسانی مانند کریم یونس و ماهر یونس نیز که در سال 1983 بازداشت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن ده ها فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

زخمی شدن ده ها فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست