مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 23:152017-04-20فرهنگي

«تاریخ قضاوت می کند»


کارگردان،نویسنده و بازیگر نمایش «نویسنده مرده است» با تاکید بر اینکه در دنیا دولت تسهیلات خاصی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد، در عین حال از ارائه یک تخفیف ویژه به دانشجویان تمام رشته ها برای تماشای نمایش اش خبر داد.

- کارگردان،نویسنده و بازیگر نمایش نویسنده مرده است با تاکید بر اینکه در دنیا دولت تسهیلات خاصی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد، در عین حال از ارائه یک تخفیف ویژه به دانشجویان تمام رشته ها برای تماشای نمایش اش خبر داد.

آرش عباسی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: نمایش نویسنده مرده است تا 13 اردیبهشت ماه در تالار حافظ اجرا خواهد شد که فعلا قصد داریم، دو روز ابتدایی هفته را با تخفیف 50 درصد میزبان دانشجویان رشته های مختلفی باشیم که علاقه مند به تماشای این نمایش هستند.

او گفت: در همه جای دنیا اینگونه است که برای قشر دانشجو تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته می شود و هیچ دولتی دانشجویانش را رها نمی کند.

در واقع در بسیاری از کشورها تحصیل در مقطع دانشگاه کمک هزینه دارد تا جوان ها بتوانند درس بخوانند و دولت وظیفه خود می داند که خوراک فرهنگی در اختیار دانشجویان قرار دهد یعنی متولیان آموزش و نیز فرهنگ و هنر باید کمک کنند تا دانشجویان از برنامه های فرهنگی بتوانند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ قضاوت می کند»

«تاریخ قضاوت می کند»