مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 ساعت 10:212017-04-22سياسي

مناظرات ضبط شده اعتماد مردم را سلب می کند


مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: با مناظرات ضبط شده اعتماد مردم سلب می شود و احساس بیگانه بودن نسبت به نظام جمهوری اسلامی پیدا می کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید سید محمد موسوی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری تمامی ارگان های ذیربط در صدد آن هستند همانند دوره های گذشته انتخاباتی پرشور برگزار کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مسئولان برگزاری انتخابات در هر دوره ای سعی بر آن داشتند که برنامه هایی توام با خلاقیت و نوآوری طراحی کنند تا مردم را در انتخاب فردی اصلح یاری نمایند و در عین حال درصد مشارکت در انتخابات بهتر از گذشته باشد.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان افزود: برنامه هایی نظیر مناظرات بین نامزدها، تهیه فیلم انتخاباتی و گفتگوی ویژه با نامزدها و غیره در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کمیسیون بررسی تبلیغات، کمیسیونی متشکل از پنج نفر و به ریاست وزیر کشور،تصمیمی متفاوت از دوره های قبل اتخاذ کرد، مناظرات به صورت ضبط شده پخش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات ضبط شده اعتماد مردم را سلب می کند

مناظرات ضبط شده اعتماد مردم را سلب می کند